Meny
Book Now
Boka rum

På Hotel Lundia blir intrycken bestående

En produktlansering, en säljkonferens, en kick off eller något annat? Vi på Hotel Lundia vet hur viktigt det är att allt fungerar smidigt och att konferensen får en bra start på utsatt tid. Vår vänliga och hjälpsamma personal finns därför alltid stand by i närheten för att fixa små och stora saker – så att ni kan fokusera på det ni kom för att mötas kring.

Vi hjälper dig med en effektiv och prisvärd lösning oavsett det handlar om ett litet möte med ett fåtal personer eller ett stort seminarium eller företagsjubileum. Vår konferensavdelning är flexibel. Oberoende av storleken på ditt event, seminarium eller konferens har vi lokaler som passar – vi möblerar och utrustar enligt dina önskemål och behov. I vår största konferenslokal kan 150 personer samlas i biosittning.

Allt du behöver för en framgångsrik konferens finns naturligtvis på plats och är testat och i ordning när konferensen börjar. Wifi, whiteboards, blädderblock, projektor, pennor och anteckningsblock. Skulle ni behöva ytterligare teknisk utrustning såsom mikrofoner/myggor eller en ljudanläggning hjälper vi er med detta vid bokningstillfället.

Saknar ni något är det bara att säga till!

Pauserna på en konferens är viktiga. Man behöver sträcka på benen och kanske framför allt fylla på energi. Vi erbjuder allt från energipauser med te och kaffe till kompletta luncher och rejäla måltider vid arbetsdagens slut.

För mer detaljerad information om våra konferenspaket och för speciella önskemål och frågor: Ring 046-280 62 00.

En produktlansering, en säljkonferens, en kick off eller något annat? Vi på Hotel Lundia vet hur viktigt det är att allt fungerar smidigt och att konferensen får en bra start på utsatt tid. Vår vänliga och hjälpsamma personal finns därför alltid stand by i närheten för att fixa små och stora saker – så att ni kan fokusera på det ni kom för att mötas…

En produktlansering, en säljkonferens, en kick off eller något annat? Vi på Hotel Lundia vet hur viktigt det är att allt fungerar smidigt och att konferensen får en bra start på utsatt tid. Vår vänliga och hjälpsamma personal finns därför alltid stand by i närheten för att fixa små och stora saker – så att ni kan fokusera på det ni kom för att mötas kring.

Vi hjälper dig med en effektiv och prisvärd lösning oavsett det handlar om ett litet möte med ett fåtal personer eller ett stort seminarium eller företagsjubileum. Vår konferensavdelning är flexibel. Oberoende av storleken på ditt event, seminarium eller konferens har vi lokaler som passar – vi möblerar och utrustar enligt dina önskemål och behov. I vår största konferenslokal kan 150 personer samlas i biosittning.

Allt du behöver för en framgångsrik konferens finns naturligtvis på plats och är testat och i ordning när konferensen börjar. Wifi, whiteboards, blädderblock, projektor, pennor och anteckningsblock. Skulle ni behöva ytterligare teknisk utrustning såsom mikrofoner/myggor eller en ljudanläggning hjälper vi er med detta vid bokningstillfället.

Saknar ni något är det bara att säga till!

Pauserna på en konferens är viktiga. Man behöver sträcka på benen och kanske framför allt fylla på energi. Vi erbjuder allt från energipauser med te och kaffe till kompletta luncher och rejäla måltider vid arbetsdagens slut.

För mer detaljerad information om våra konferenspaket och för speciella önskemål och frågor: Ring 046-280 62 00.

Läs mer Stäng

Möblering och antal

Namn Yta (kvm)
Knuten 88 50 60 80 - 22 20
Gränden 45 20 20 40 - 15 20
Bytaren 45 20 20 40 - 15 20
Knuten-Gränden 130 60 70 110 - - -
Gränden-Bytaren 88 40 50 70 - 22 20
Knuten-Gränden-Bytaren 175 90 100 160 - - -